Inleiding - Reisverslag uit Kinsarvik, Noorwegen van Stefan Schenk - WaarBenJij.nu Inleiding - Reisverslag uit Kinsarvik, Noorwegen van Stefan Schenk - WaarBenJij.nu

Inleiding

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Stefan

14 Oktober 2008 | Noorwegen, Kinsarvik

Hallo,

Welkom op mijn waarbenjij.nu pagina.

Wij vertrekken binnenkort naar thailand voor een rondreis van enkele maanden.
Het reisgezelschap bestaat uit; Boris, Michels Aris en ik
Op deze pagina zal ik proberen om een blog bij te houden waar we al onze avonturen zullen delen.
Dat beloofd dus wat ;)

Schrijf je in voor de mailinglist.
Dan krijg je aan emailtje wanneer ik wat heb neer gekrabbeld. Ook lijkt het me leuk als je een berichtje achterlaat!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Kinsarvik

Stefan

Actief sinds 03 Okt. 2008
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 22319

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2010 - 24 November 2010

Incredible India

17 Februari 2010 - 07 April 2010

7 weken zuid-oost azie

08 April 2010 - 30 November -0001

highland breeze at the medeterean

Landen bezocht: