yeah baby thailand baby - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Stefan Schenk - WaarBenJij.nu yeah baby thailand baby - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Stefan Schenk - WaarBenJij.nu

yeah baby thailand baby

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Stefan

11 December 2008 | Thailand, Phuket

Sawadee (hallo) Allemaal!!!!
Hierbij dan het eerste verhaal uit het land van de glimlach.
Ik zal het proberen om het kort te houden maar om een niet nader genoemd persoon te quoten;
Ik heb een hele week vakantie in een dag beleefd!
Dus het kan een lapje tekst worden….
Na een probleemloze vlucht waar ik amper wat van gemerkt heb omdat ik echt de hele vlucht heb geslapen. Ook niet gek natuurlijk na drie dagen afscheidnemen en knallen.
Aangekomen op het vliegveld ging alles gesmeerd. Visa werd zonder problemen geregeld en zonder controle door de douane heen.
Buiten een snorder gevonden die ons (ik en twee chicks uit het vliegtuig) voor 500 baht naar Patong beach bracht. Na drie kwartier me ogen uit gekeken te hebben kwamen we in Patong aan. Willy onze tandloze snorder kon alleen het hotel niet vinden, dus ik twee uur rondjes met hem gereden zonder het uit eindelijk te vinden. Ik dacht eerst dat hij me probeerde te naaien maar uit eindelijk moest ik toch maar 500 baht te betalen.
Spullen in een ander hotel gezet , snel gedoucht en toen ben ik rondjes gaan lopen door Patong. Het is niet wat ik er van verwachte, Overal neon reclame, westerse fast food ketens, massage salons, proppers en mensen die je allerhande prullaria willen aansmeren.
Lichtelijk teleurgesteld vond ik het toch maar tijd om een ijskoude Heineken te gaan drinken in een van de vele barretjes op Bangla road, The place to be! Vanaf dat moment werd alles beter.
Het bier was ijskoud en niet duur, de meisjes mooi en in overvloed. Minimaal 20:1 vrouw man ratio. Na kennis gemaakt te hebben met Kong een meisje uit Patong zijn we wat gaan eten aan het strand! Ik wilde absoluut thais eten en na wat rond hebben gelopen had ik een tentje gevonden waar ik een heerlijke Tom-Yam soep en spicy shrimps had verorberd voor het schappelijke bedrag van 300 baht, genieten….. even later liep ik voorbij een plastic bak waar super grote langoesten in zaten. Wow wat een mooie beesten en ze kosten maar 220 baht dus daar moest ik er uiteraard ook eentje van naar binnen werken.
Daarna ben ik met Kong naar haar appartement gegaan waar ik haar zus en man hebt ontmoet. Hele vriendelijke mensen die gelijk van alles wilden delen om mij maar welkom te heten. Super lief want ze hadden helemaal niets. Er stond een bed en een kast thats it.
Na een paar singa biertjes en wat zoute gedroogde visjes hebben gegeten hebben we afgesproken om donderdag naar thaiboxing te gaan kijken. Waar Kong haar neef, de champ moet vechten. Wordt vervolgd dus.
Daarna was het tijd om de rest van het reisgezelschap op te halen in het hotel . Daar aangekomen waren de jongens echt net bij het hotel. Perfecte timing dus.
Snel gedoucht en toen zijn we de stad weer in gegaan. Wat er toen allemaal gebeurde is werkelijk niet normaal. Als ik daar ter plekke dood was neergevallen was ik gegaan met een grote glimlach op me gezicht. Overal maar dan ook overal sexy lady’s. Op de bar, onder de bar, op tafels ,stoelen overal mooie vrouwen. De Heineken vloeide rijkelijk en kreeg ik lichtelijk spijt dat ik met Kong op stap was want al die mooie meisjes konden niet genoeg van me krijgen. Aan aandacht geen tekort.
Ik hoefde er niets voor te doen beetje glimlachen en hoppa alleen Kong vond dat niet al te leuk.
Boeiend! Uit eindelijk kwam ze toch wel weer terug . Na heerlijk bij haar hebben geslapen ben ik s middags weer terug gegaan naar het hotel waar Michels en zijn chick ook inmiddels ontwaakt waren van hun slaapje en besloten we om naar het strand te gaan.
Top, lekker brak liggen chillen op een zonnebedje onder een parasol want het is te heet om in de volle zon te zitten. heerlijk dagje. Ik zit nu op me balkon van het hotel te wachten tot we uit eten gaan, vanavond lekker Thai seafood en dan even stappen. Wat we morgen gaan doen is nog een verrassing. Dat de volgende keer! Groetjes uit het warme Phuket!!!!!

  • 12 December 2008 - 09:56

    Elizabeth:

    Hey Stefan! Helemaal top dat je toch zo'n pagina hebt aangemaakt! Kunnen we leuk meelezen thuis. Kun je mij dan even aanmelden op je mailingslijst: e.planting@hccnet.nl.
    Zo je hebt dus al een ondernemende dag gehad! Kijk wel uit met al die meisjes aan de bar he, je betaald hier namelijk ook voor he. Tenminste overal waar ik ben geweest ben ik daar wel voor gewaarschuwd, dat het dus de bedoeling is dat je veel drankjes voor hun enzo moet betalen. Maar acht zo maak je nog eens wat mee ;-)
    Veel plezier en ik lees dus graag mee!
    x Elizabeth

  • 12 December 2008 - 12:32

    Joris:

    Whahaha heb ik iets teveel gezegd? Maar blijf niet te lang in Phuket ouwe, er zijn veel mooiere plekjes die niet zijn verneukt door massatoerisme...maar goed je hebt 4 maanden dat vergeet ik! Grrrr zooo jaloers, ik wil ook weer!! whahahaah, spreek je pik

  • 12 December 2008 - 12:57

    Jean-Paul:

    Hé Gozert,

    Wat een geweldig verhaal! Krijg het gevoel dat ik er bij was. Kan niet wachten op je volgende anekdote

  • 12 December 2008 - 14:23

    Hilda:

    Nou zeg, zit ons een beetje jaloers te maken met de warme temperaturen! Hier is het ijskoud, maar past ook wel bij de tijd van het jaar he? En ik lees dat de kontakten daar ook snel gelegd zijn, je bent ook wel een snelle he. Nou, we horen wel hoe het verder gaat verlopen. groetjes uit het koude zuiden.

  • 13 December 2008 - 04:03

    Dion:

    hoi Stefan! veel plezier daar,zo te zien heb je het goed naar je zin,een tip: de lokale mekon wiskey van 100bth de fles niet puur drinken,krijg je flinke koppijn van!
    Ik zit nu een paar dagen in Venezuela,groetjes!
    Dion on board The World.

  • 13 December 2008 - 19:38

    Geert:

    Hoi,
    Hier bar koude oostenwind
    nu zaterdagavond ga zo nog ff kijken naar Feyenoord-AZ op TV hier live bij Tiny
    Groetjes uit Nederland

  • 14 December 2008 - 10:39

    The One And Only Rob:

    Hey mini vriendje hoe is het nou?
    JE hebt gisteren weer wat gemist ouwe.
    Ben echt lekker compleet uit me naad gegaan op reset.
    Het was echt een super relaxt feessie met een hoog "dikke tieten" gehalte. :P

    Ik zal je avonturen nauwlettend in de gaten houden pik. ;)

    Mazzels en de groeten aan die andere zeeperds. :P

  • 14 December 2008 - 11:06

    Rob:

    haha ik heb nu pas je verhaal gelezen.
    PAs je wel op met die vrouwen.
    Straks kom je tot de nare ontdekking dat het eigenlijk toch geen vrouw is en dat die bobbel tussen haar/zijn benen geen wattenstaaffie is. :P

  • 14 December 2008 - 12:00

    Geert:

    Hoi hier nu zondag 14 dec
    13 uur minder koud met af en toe zon
    Gisterenavond spannende wedstrijd Feyenoord -AZ
    0-1 Ari in de 55'e minuut
    na schitterende voorzet van El Hamdaoui Feyenoord een paar Kansjes maar verdediging AZ stond weer prima
    AZ blijft dus fier bovenaan.
    Hopelijk hebben jullie het naar je zin.Heet en vochtig overal zeker !!
    Groet uit Elst


  • 14 December 2008 - 12:28

    Leroy:

    Haha wat een vette shit daar gozer!!!

    Have fun en laat die verhalen maar komen!

    Greets

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phuket

Stefan

Actief sinds 03 Okt. 2008
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 22255

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2010 - 24 November 2010

Incredible India

17 Februari 2010 - 07 April 2010

7 weken zuid-oost azie

08 April 2010 - 30 November -0001

highland breeze at the medeterean

Landen bezocht: